O ŠKOLÁCH

Prilákanie vedcov zo zahraničia a udržanie vedeckých kapacít na Slovensku by malo byť najväčšou prioritou každej vlády. Do vedeckých výskumov by sa mali nalievať najväčšie peniaze.
Slovensko dalo v roku 2024 do školstva, vedy a výskumu v priemere polovicu z toho čo dali do školstva štáty EÚ. Bez vzdelania nemôže zaostalé, choré, polarizované Slovensko konkurovať globalizovanému vyspelému svetu a môže dospieť k bankrotu!
Štát v ktorom majú politicky mocní solventní... lekári vyššie platy ako vysokoškolskí učitelia, nie je ani vyspelý ani demokratický, ale chorá nesvojprávna kolónia mocnejších ...
Mnohé manipulačné komunistické praktiky trvajú do dnešných dní. Veď papier všetko znesie. Hlúpi ľudia bez vlastného rozumu a kritického myslenia zožerú všetko.
Slovensko zúfalo potrebuje skutočných vzdelaných odborníkov v stavebníctve, strojárstve, elektrotechnickom priemysle, doprave, zbrojárskom priemysle, farmaceutickom priemysle, pri rozvoji umelej inteligencie...
Zrušenie daňového bonusu na dieťa bolo najväčším úderom pre ekonomiku Slovenska v celej jeho existencii! Realizovať konsolidáciu, úsporné opatrenia za zločinecké šafárenie predchádzajúcej vlády, okrádaním chudobných rodín s deťmi je do Neba volajúcim hriechom a prekliatím vládnucich strán. Ľahšie je zobrať peniaze chudobným deťom, ako ich cez súd vymáhať od tých, čo pripravili Slovensko o 20 miliárd €.
Slovenské deti musia začať čítať a počúvať s porozumením. Ak nebudú deti schopné čítať a počúvať s porozumením, nedokážu sa naučiť matematiku, fyziku... a nebudú ani inžinieri pre zomierajúci priemysel. Ak nebudú rodiny s deťmi, nebudú ani inžinieri pre priemysel a chorý štát zbankrotuje. Školstvo riadené liberálmi z čias Ódorovej vlády nedokáže vyprodukovať inžinierov pre priemysel, ale hlavne pochybné LGBTIQ inak orientované humanitné herecké, humanitné, liberálno - umelecké atrapy duševne chorej euro mládeže.
Ak učiteľ povie:
- Píla má zuby -,
nemôže ho normálny žiak reprodukovať slovami, - víla má huby. -
Ak sa na stredných školách zavádzajúco prezentuje to, koľko ich absolventov bolo prijatých na vysoké školy a neuvedie sa holá pravda o tom, koľko absolventov tej, ktorej strednej školy ukončilo vysokoškolské vzdelanie s diplomom, žijeme v modernistickom ultraliberálnom kocúrkove bez dlhodobej perspektívy pre kvalitné vzdelanie.
Je rozdiel ak poviem zavádzajúci výrok, že z Gymnázia X prijali na vysoké školy 80% absolventov a je rozdiel ak poviem nezmanipulovanú pravdu, že z Gymnázia X ukončilo vysokoškolské vzdelanie s diplomom na technických fakultách 6% absolventov. Z toho sa 100% absolventov súkromne doučovalo matematiku aj fyziku 4 roky, lebo štát na stredných školách nedokáže zabezpečiť kvalitnú výučbu matematiky a fyziky.
V každej dobe potiahlo svet dopredu niekoľko matematikov, fyzikov... a ostatní sa len viezli ako v závese. Ak by nebolo niekoľko matematikov a fyzikov ..., tak by sme nemali žiarovku, motor, počítač, mobil, auto... a žili by sme ako v stredoveku. Básnici, podvodníci, politickí herci, jaloví politici so zakúpenými diplomami a skopírovanými diplomovými prácami, povaľači, humanisti, liberálni umelci, LGBTI aktivisti... nepotiahnu tento chorý štát a jeho upadajúci priemysel k prosperite, ale len technicky zdatní, múdri inžinieri...
Bez počúvania a čítania s porozumením sa žiaci a študenti nedokážu naučiť, matematiku, fyziku, chémiu ... Deti, ktorým rodičia čítali v predškolskom veku, čítajú aj v školskom veku, dokážu počúvať aj čítať s porozumením a dosahujú až o 75% lepšie učebné výsledky ako od mobilov závislí žiaci, ktorým rodičia v predškolskom veku nečítali.
Pre deti je najdôležitejšie obdobie od dvoch do šiestich rokov. Rodičia by mali deťom od dvoch rokov každý deň aspoň pred spaním čítať a mali by im dávať vymaľúvať a kresliť obrázky a učiť ich recitovať básničky, počítať, aby sa im rozvíjala pamäť a predstavivosť... Nadmerné používanie mobilných telefónov, počítačov a počítačové hry vyvolávajú u detí digitálnu demenciu, retardné poruchy mozgu a iné. Ide o rovnaké poruchy mozgu ako pri užívaní heroínu a kokaínu.
Hitler si vymyslel, že Sloveni, Slováci prišli pod Tatry v piatom storočí, aby mal dôvod na ich vysťahovanie za Ural. Túto fašistickú teóriu hlásajú aj nedovzdelaní ulra liberáli. Každý fundovaný historik so zdravým nepredrogovaným mozgom vie, že naši slovenskí predkovia žili na Považí, pod Tatrami, v Panónii na Dolnej Zemi a na slovenskej Morave už dávno pred 2000 rokmi, len mená mali iné ako dnes.
Láska k vlasti a národné cítenie sú maltou spájajúcou jednotlivé tehly domu Slovensko. Bez pravdivého nefalšovaného, nezamlčaného poznania slovenskej histórie, slovenských koreňov niet slovenského vlastenectva. Bez slovenského vlastenectva niet slovenskej budúcnosti.
Žiadny darček ani mobil za 1000€ nenahradia živý kontakt rodiča s dieťaťom. Rodičia musia deti počúvať s porozumením, komunikovať s nimi, vytvoriť si priateľský dôveryhodný kamarátsky vzťah. Dôležité sú hry, prechádzky v prírode spojené s priateľskými rozhovormi, ktoré prospievajú rozvoju mozgu a budujú pevné rodinné puto. Tak sa vytvoria základy, ktoré pomôžu deťom v budúcnosti prekonať rôzne rafinované satanistické nástrahy a krízy...
Ak vedie slepý slepého, obidvaja môžu spadnúť do jamy. Slepí, duchovne negramotní predátori, otroci démona Mamona nemôžu viesť Slovensko aj školstvo a produkovať namiesto duchovne zrelých absolventov škôl, nebezpečné antikresťanské atrapy toxické pre celú slovenskú spoločnosť.
Minimálne od roku 2020 máme vo vedení šklstva radikálnych ultraliberálov... V samizdate Nezávyslé Slovensko sa píše, že exminister školstva Branislav Gröhling a minister školstva Tomáš Drucker presadzujú ultraliberálne filozofie zhubné pre mladé slovenské generácie. Slovenské liberalizmom naočkované školstvo je ako ultraliberálny gender stroj, do ktorého sa jednou stranou strčia slovenské deti a druhou stranou vypadnú dospelí ultraliberálni gender orientovaní Európania posadnutí odporom voči všetkému čo je národné, slovenské, vlastenecké...
Ak by sme zo škôl prepustili liberálov, nenahradili by sme ich ani za 10 rokov a štát by sa rozpadol.
V učebných osnovách základných škôl sú neskutočné zbytočnosti, ktoré len jalovo odčerpávajú peniaze zo štátneho rozpočtu. Napríklad Hudobnú výchovu na základných školách učia neraz učitelia, ktorí nemajú hudobný sluch, neovládajú hru na žiadny hudobný nástroj a vyučovacie hodiny hudobnej výchovy jednoducho pretrpia...
Väčšina detí nenávidí hudobnú výchovu a nechcú sa ju učiť! Až 93% rodičov, žiakov aj učiteľov by privítalo zrušenie hudobnej výchovy ako povinného predmetu. Hudobná výchova sa musí zrušiť a žiaci ju môžu absolvovať ako krúžok alebo nepovinný predmet. Namiesto hudobnej výchovy sa môžu učiť pestovateľské práce, alebo dejepis.
Vysokoškolskí učitelia majú nenahraditeľný vplyv na kvalitu lekárov, inžinierov, politikov, sudcov... Ak má vysokoškolský učiteľ nižší plat ako sudca, politik, lekár..., tak nejde o vyspelú silnú ekonomiku, ale o chorý štát spejúci k spoločenskej, ekonomickej... katastrofe.
Liberalizované školstvo je následkom zlej stupídnej politiky ministrov. Liberáli na ZŠ a SŠ neučia násobilku, básničky, dátumy, gramatiku..., lebo je to šikanovanie, memorovanie chudáčikov žiakov... Veď, čo by na to povedali rodičia?
Každoročne prichádzajú zo stredných škôl na technické fakulty slabší a slabší študenti z matematiky. Ekonomika štátu kolabuje na nedostatku inžinierov... Máme športové gymnáziá, bilingválne gymnáziá..., učilištia s maturitou, ale veľmi veľmi nám chýbajú matematické gymnáziá zamerané na matematiku a fyziku. Ak by málo múdrych politikov, zameraných na vlastné obohatenie..., zaujímala aj ekonomika štátu a zdravé školstvo, už dávno by sme mali MATEMATICKÉ GYMNÁZIÁ. Športové gymnáziá nás nevytrhnú z katastrofálneho nedostatku technických kádrov.
V niektorých školách riadených liberálnymi sektami sa nevychovávajú duševne zdraví chlapi hrdí Sloveni, vlastenci schopní brániť svoju rodinu, vlasť, kresťanské tradície, ale podpapučové ľahko manipulovateľné trosky, zmutovaní Európania, hezpohlavné čísla, vygumovaní janičiari bez vlastného názoru, zdegenerovaní poloinvalidi bez normálneho vzťahu k matke, manželke, vlasti... uvažujúci o tom, aké pohlavie si zvolia, aby nemuseli narukovať v prípade mobilizácie, živelných pohrôm..., aby mohli využívať výhody zmenenej, privilegovanej LGBTI identity.
Na sídlisku Fončorda na Tulskej ulici v Banskej Bystrici napadol v nedeľu 2.4. 2023 krátko po 19.00 h 22- ročný študent medicíny 15-ročné dievča. Zaútočil na ňu nožom a spôsobil jej bodné zranenie, ktoré si vyžiadalo okamžitý prevoz do nemocnice. Informovala o tom na sociálnej sieti aj banskobystrická krajská polícia.
Je to hrôzostrašné akí duševne narušení, drogovo závislí posadnutí... študenti medicíny - budúci lekári, študujú na našich liberálnych školách. Moderná gender ideológia a ultraliberálne sekty s metastázami rozrastenými v školstve, politike, médiách, zdravotníctve, kultúre... rozvracajú základy národa.
Po stáročia na Slovensku vykonávali svoju prácu pôrodné baby, ale nikdy pôrodní chlapi. Dnes v dobe nastupujúceho moderného ultraliberalizmu pracuje v zdravotníctve okolo 70% lekáriek, ale v gynekológii v niektorých mestách pracuje až 76% gynekológov. Z toho je údajne nemalý počet sexomaniakov podozrivých z psychosexuálneho zneužívania žien.
Ak by v škôlkach a na prvých stupňoch základných škôl pracovali učitelia, tak ako to umožňujú ultraliberáli, väčšinu z nich by tvorili pedofili ... Moderné liberálne sekty tlačia na politikov, aby presadili legalizáciu pedofílie...
V poslednej dobe narastá počet Slovákov, čo sa pýtajú :
- Pre čo sa ešte nezreformovalo naše školstvo, keď sa reformuje už od roku 1993 a na rôzne jalové experimentové reformy sa vyhodili milióny eur a kolabujúce školstvo sa ešte viac prepadlo bližšie k pedagogickej frustrácii až k dnu nemožnej beznádeje?-
Hodnota slovenských škôl sa meria, mimo iného, aj počtom zahraničných študentov z vyspelých krajín. Ak v zahraničí nie je záujem o naše školstvo, je to veľmi veľmi zlý signál a dôvod na nápravu. Dobré školstvo môže zabrániť odlivu vzdelaných ľudí do zahraničia a podporiť vedecký výskum na Slovensku. Nie zbrane, prírodné bohatstvo, počet obyvateľov, alebo územná rozloha robia krajinu silnou, ale duchovná sila, vlastenecké cítenie, svornosť a vzdelanie národa!
Naše prieskumy ukázali, že až 52% slovenských študentov študujúcich v zahraničí utieklo pred svojimi rodičmi, aby si mohli liberálnejšie užívať doma zakázaného Gender, LGBTIQ... a iného ovocia. Mladí ľudia študujúci v zahraničí si doma oveľa ťažšie nájdu prácu, ako tí, čo študovali na Slovensku.
V školách v zahraničí sa až o 67% viac droguje a o 90% častejšie dochádza k šikanovaniu, násiliu, vraždám, samovraždám... ako na slovenských školách na Slovensku. Rodičia detí, ktoré študovali v zahraničí trpia odlúčením od detí a zomierajú opustený a oveľa skôr ako rodičia, ktorým deti študovali na Slovensku.
Dňa 12. 5. 2023 sa v Žiline po uliciach a námestiach od rána do zotmenia pohybovali desiatky žobrajúcich maturantov, ktorí si za vyžobrané peniaze kupovali alkohol. Tento ultraliberálny moderný zvyk slovenských študentov podporovaný liberálnymi učiteľmi, členmi tajných pro LGBTI siekt sa čoraz častejšie stáva predmetom ostrej kritiky na stránkach samizdatu Slobodný Slovák a na stretnutiach Slovenských rytierov.
Sme svedkami toho, že školy, ktoré majú šíriť valstenectvo, kresťanskú morálku a zdravý životný štýl, šíria liberálny anarchizmus, duchovný rozklad Slovenska a satanistický hnoj plný duchovného jedu.
Slovenskí liberálni antikesťanski posadnutí riaditelia škôl nechajú deti lekárov s platmi okolo 8 000 €, podnikateľov, politikov, sudcov, policajtov, učiteľov, novinárov... žobrať po uliciach miest a verejne sa opíjať... na úrovni primitívnych bravčových bezdomovcov. Budúci lekári, starostovia, primátori, poslanci NR SR, podnikatelia, policajti, sudcovia, novinári... nám takto ukazujú pravú tvár chorého, duchovne prehnitého liberálneho Slovenska bez úcty ku kresťanským tradičným hodnotám.
Keď v piatok 19.5. 2023 žobrali maturanti v Považskej Bystrici na alkohol, správali sa slušne, nevtieravo a nevyvolávali nadmerný hluk. Ich žobranie trvalo pomerne krátko a už v popoludňajších hodinách bol normálny pokoj. Istá študentka nalievala okoloidúcim z litrovej fľaše do pohárika silnejší destilát... Keď som žobrajúcim študentom povedal:
- Nehanbíte sa zdraví dospelí ľudia budúcu lekári, učitelia, politici, sudcovia žobrať na alkohol ako postihnutí invalidi a nie ste schopní si zarobiť na brigádach ako sme to robili mi, kým sme neboli v EÚ a nenastúpil totalitno liberálny modernizmus z USA? -
Najbližšia študentka, očividne rozjarená silnou dávkou alkoholu, sa snažila ospravedlniť :
- Ujo, to je taký zvyk, tká tradícia, to musíme robiť, lebo to robia všetci maturanti. -
Na chvíľu som onemel a v duchu som si položil otázku:
- Ak si budú dávať ženy amputovať prsia a budú ich nosiť na chrbte, tak to urobíš aj ty, lebo tak sa to bude robiť a bude taký moderný zvyk. -
Opilstvo je veľkou časťou spoločnosti tolerované ako bežná neškodná normálna skutočnosť. Ľudia pod vplyvom alkoholu vraždia za volantom, dopúšťajú sa domáceho aj verejného násilia, sexuálnych násilností, krádeží, smrteľných pracovných úrazov, podporujú nárast štátom platených invalidov o 43%...
Nejeden ožratý blázon pod vplyvom alkoholu zapríčinil smrť spolupracovníka, otca maloletých detí...
V školách na občianskej výchove by sa mali učiť základy archeologickej gramotnosti, aby sa nestávalo, že vzácne kamenné nástroje zo staroveku sú likvidované ako bezcenné kamene.
Je hanbou Slovenska, keď archeologicky negramotní ľudia hodia do betónu v plote vzácne artefakty z doby kamennej, keď niekto kŕmi mačky z vzácnej bronzovej misky zo staroveku, keď niekto vymení za fľašu alkoholu stredoveké predmety v nevyčísliteľnej hodnote, keď niekto vyhodí do komunálneho odpadu vzácne písomnosti z raného stredoveku.
Múdri slovenskí veľmoži dávali svojich synov vyučiť nejakému remeslu, aby sa v prípade nepriazne osudu dokázali uživiť. Čoraz častejšie zaznievajú hlasy, že každý stredoškolák na Slovensku by mal povinne absolvovať aj učňovské vzdelanie s výučným listom v nejakom remesle. Tým by sa zlepšila kvalita vysokoškolákov a ich vzťah k práci... Každý stavebný inžinier by mal mať výučný list murára a každý strojársky inžinier by mal mať výučný list frézara, zámočníka, alebo sústružníka. Každý lekár by mal absolvovať prácu ošetrovateľa a zdravotnej sestry. Komu z politikov ide o skutočnú reformu školstva a kvalitnejšie vzdelanie?
Čo produkuje slovenské školstvo čudne platené z našich daní?
Plné k zemi sa kloniace klasy s pohľadom v hornej časti obrátenej pyramídy..., skromných, obetavých rybárov, čo vedia chytať ryby s udicou, s vlasteneckým citom k Slovensku..., schopných lietať vo výškach ako sokol, pripravených obetavo dávať Slovensku a potiahnúť ho dopredu z kaluže vyhorenia, beznádeje ....
Ak môžu na niektorých školách urobiť skúšky študenti, ktorí sú každý deň opití v baroch..,?
Nie sú mnohí absolventi škôl labilné duševné trosky, závislé od alkoholu..., postihnuté rôznymi chronickými duševnými poruchami ako sú depresie, poruchy koncentrácie, nespavosť, živočíšne vášne, impotencia, neplodnosť..., fyzická agresivita, obžerstvo, lenivosť, úniky z reality, záchvaty nepríčetnosti... Hore sa vypínajúce prázdne klasy živočíšnych majiteľov niekoľkých rýb, čo nedokážu nikdy lietať, dávať..., ale len brať, vyciciavať, podvádzať a tunelovať? Tých, čo nešli na vysokú školu, aby sa stali sokolmi ducha, ale aby vlastnili titul a papier s diplomom. V dnešnej dobe naliehavo ťažko skúšané choré Slovensko potrebuje mladé silné osobnosti s vlastným kritickým myslením, čo vedia predvídať a rozlíšiť dobro od zla...
- Diplom, titul... bez mravnosti je rytierom bez meča, alebo ihlou bez nite. -